Erzurum’da bir kavşak kavgasına sivil polisler müdahale etti. Kavşakta çarpışan otomobil ve motosiklet sürücüleri arasında çıkan tartışma, polislerin araya girmesiyle son buldu. Vatandaşlar arasında gerilimi artıran anlar kameraya yansıdı. Kaza, Çaykara Caddesi kavşağında meydana geldi. Otomobilin ani dönüşü sonucu motosiklet sürücüsü yere düştü. Sürücü, kaza sonrası şikayette bulunarak diğer sürücüye karşı tepkisini gösterdi. Polis ekipleri olaya müdahale ederek tarafları ayırdı ve kavganın büyümesini engelledi. Sonrasında ise taraflar anlaşarak kaza yerinden ayrıldılar.
ERZURUM’da kavşakta çarpışan araçlar nedeniyle çıkan kavgayı sivil polisler müdahale etti.
