Cumhurbaşkanlığı Kararnamesi ile görev yerleri değişen mülki idare amirleri için Kahramanmaraş Valiliği ev sahipliğinde anlamlı bir veda programı düzenlendi. Vali Mükerrem Ünlüer düzenlediği veda yemeğinde, 6 Şubat depremlerinin ardından şehirde yürütülen tarihi ihya çalışmaları ve bürokratik koordinasyon damga vurdu.
Gecede konuşan Vali Ünlüer, deprem sonrasındaki ayağa kalkış sürecinde mülki idare amirlerinin çok büyük bir özveri gösterdiğini belirterek şunları söyledi: “Vali yardımcılarımız ve kaymakamlarımız ilk günden itibaren büyük bir koordinasyon içinde, adeta mesai kavramını unutarak çalıştı. Kahramanmaraş’ın diğer afet bölgelerine göre gösterdiği bu hızlı toparlanma başarısı, ortak aklın ve birlikteliğin bir sonucudur.”
Program kapsamında Vali Ünlüer tarafından görev yerleri değişen Vali Yardımcısı İbrahim Şenkon, Andırın Kaymakamı Mustafa Arslanşahin, Afşin Kaymakamı Muammer Sarıdoğan, Çağlayancerit Kaymakamı Yaşar Artar, Ekinözü Kaymakamı Muhammed Huzeyfe Onur ve Nurhak Kaymakamı Ayhan Kalaycıoğlu’na ilimize yaptıkları hizmetlerden dolayı “Başarı Belgesi” takdim edildi.

