Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya

MHP Andırın Teşkilatından Tayini Çıkan Kaymakam Arslanşahin’e Veda Ziyareti

Milliyetçi Hareket Partisi (MHP) Andırın İlçe Teşkilatı, Batman’ın Beşiri ilçesine tayini çıkan Andırın İlçe Kaymakamı Mustafa Arslanşahin’e makamında bir veda ziyareti gerçekleştirdi.

Milliyetçi Hareket Partisi (MHP) Andırın İlçe Teşkilatı, Batman’ın Beşiri ilçesine

Ziyarete MHP Andırın İlçe Başkanı Ali Keleş, İlçe Başkan Yardımcısı Hacı Durdu Avan, yönetim kurulu üyeleri ve belediye meclis üyeleri katıldı.

Oldukça samimi bir atmosferde gerçekleşen ziyarette, İlçe Başkanı Ali Keleş ve beraberindeki heyet, Kaymakam Arslanşahin’e Andırın’a görev süresi boyunca vermiş olduğu değerli hizmetler, ilçenin gelişimine sağladığı katkılar ve her zaman vatandaşla iç içe olan devlet adamlığı yaklaşımı için teşekkürlerini iletti.

Ziyaretin sonunda MHP heyeti, yeni görev yeri olan Batman’ın Beşiri ilçesinde de başarılı çalışmalarının devamını dileyerek Kaymakam Arslanşahin’e yeni görevinde muvaffakiyetler diledi. Kaymakam Mustafa Arslanşahin de Andırın’da görev yapmaktan büyük onur duyduğunu belirterek, nazik ziyaretleri ve iyi dilekleri için MHP heyetine teşekkür etti.

Ziyaret, günün anısına Andırın Kaymakamlığı makamında çekilen hatıra fotoğrafı ile son buldu.