Andırınlı AK Parti Kahramanmaraş Milletvekili Prof. Dr. Mehmet Şahin, TBMM TV’de yayınlanan “Meclisten Portreler” programına konuk oldu. Programda gündeme dair açıklamalarda bulunan Mehmet Şahin, memleketi Andırın ile ilgili duygusal konuşması dikkat çekti. Andırınlı Vekil Şahin, programdaki o sekansı sosyal medya hesaplarından paylaştı.
Bölge halkının uzun yıllardır beklediği Kadirli-Andırın-Göksun güzergahındaki çalışmalar hakkında konuşan Şahin, “Benim için en önemli proje Andırın ile Göksun arasındaki yoldur. Şu an orada sadece 5-5.5 kilometrelik bir kısım kaldı. Allah’ın izniyle bu yıl içinde bu yolu tamamen bitireceğiz” dedi.
“27 KİLOMETRELİK YOLU YÜRÜMÜŞTÜM, ŞİMDİ HİZMET ZAMANI”
Geçmişte bu zorlu yolları bizzat yürüyerek katettiğini hatırlatan Milletvekili Mehmet Şahin, memleketine hizmet etme fırsatı bulduğu için gururlu olduğunu ifade etti. Yolun kendisi için sadece bir altyapı projesi değil, aynı zamanda geçmişe bir vefa borcu olduğunu belirten Şahin, şu sözlerle duygularını dile getirdi:
“Duygusal bir insanım, konu memleket olunca bu daha da artıyor. Geçmişte 27 kilometrelik o yolu 3-4 defa yürümüştüm. Şimdi orayı modern bir yol haline getirme fırsatı bana nasip oldu.”
CANLI YAYINDA “AĞ GELİN” TÜRKÜSÜYLE AHDİNİ GERÇEKLEŞTİRECEK
Yolun tamamlanmasının ardından gerçekleştireceği özel bir ahdi olduğunu ilk kez açıklayan Şahin, babasının anısını bu yolda yaşatacağını söyledi. Proje bittiğinde direksiyon başına geçip canlı yayın açacağını belirten Kahramanmaraş Milletvekili, sözlerini şöyle tamamladı:
“Bu yol bittiğinde arabamda babamın en sevdiği, Yozgat yöresine ait ‘Ağ Gelin de İndim Ola Yayladan’ türküsünü açacağım. İlçeme varana kadar, o yol boyunca bu türküyü tekrar tekrar dinleyeceğim. Canlı yayın yaparak bu anı hemşehrilerimle paylaşacağım. Bu benim babama ve güzel memleketime olan ahdimdir.”
İşte o video:
