Andırın Belediyesi Çınargeçidi Mesire Alanı Sosyal Tesisleri’nde gerçekleştirilen veda programı, ilçe protokolünü, siyasi parti ve sivil toplum kuruluşu temsilcilerini, muhtarları ve çok sayıda davetliyi bir araya getirdi.
Geniş Katılımlı Uğurlama Programı
Andırın Belediye Başkanı Ahmet Sinan Gökşen’in ev sahipliğindeki programa; Kaymakam Mustafa Arslanşahin ve eşi Dilek Arslanşahin, Belediye Başkanı Ahmet Sinan Gökşen ve eşi Neriman Gökşen, Cumhuriyet Başsavcısı Hayati Polat, Cumhuriyet Savcısı Oğuz Kağan Asıl, Hakimler Samet Kır, Oltan Yalçınkaya, Şeyma Çelik ve Rümeysa Kılıç katıldı. Ayrıca İlçe Jandarma Komutanı Kıdemli Üsteğmen Remzi Aslan, İlçe Emniyet Amiri V. Ahmet Küçükduran, daire amirleri, siyasi parti temsilcileri, belediye meclis üyeleri, STK temsilcileri ve mahalle muhtarları da Kaymakam Arslanşahin’i bu özel günde yalnız bırakmadı.
Gecede duygusal bir veda konuşması yapan Kaymakam Mustafa Arslanşahin, Andırın halkına “akrabalarım” diye hitap ederek şunları söyledi:
“Bunu her gittiğim yerde söylerim; insanlardan akraba olarak bahsederim. Nihayetinde biz de eşimle birlikte burada ekmek yedik. Buradan giderken buralı hissederek, buranın bir insanı olarak, kültürünü yaşamış, görmüş ve hissetmiş birisi olarak, sizlerle akraba olmaktan onur duyarım. Hepiniz benim bundan sonra akrabamsınız. Sadece sizler değil, Andırın’ın tüm insanları benim akrabamdır. Gideceğimiz yerlerde hiçbir zaman unutmayacağımız hemşehrilerimiz olacak. Burada yaklaşık 2 yıldır görev yapıyoruz. Allah hepinizden razı olsun, var olun, daim olun.” İfadelerini kullandı.
Programda söz alan Belediye Başkanı Ahmet Sinan Gökşen, Cumhuriyet Başsavcısı Hayati Polat, İlçe Milli Eğitim Müdürü Aykut Türkmen, Esnaf Kefalet Kooperatifi Başkanı Yusuf Mirik ve Andırın Muhtarlar Derneği Başkanı Mustafa Yorulmaz da yaptıkları konuşmalarda Kaymakam Arslanşahin’e ilçeye hizmetlerinden dolayı teşekkür ederek, yeni görev yeri olan Beşiri’de başarılar dilediler.
İlçe Müftüsü Battal Öndeş tarafından yapılan duaların ardından hediye takdimine geçildi. Andırın Belediye Başkanı Ahmet Sinan Gökşen, Kaymakam Mustafa Arslanşahin’e; Başkan Gökşen’in eşi Neriman Gökşen ise Kaymakam Arslanşahin’in eşi Dilek Arslanşahin’e ilçenin hatırasını yaşatacak hediyeler takdim etti.
Programın ilerleyen saatlerinde Esnaf Kefalet Kooperatifi Başkanı Yusuf Mirik’in seslendirdiği türkü, alanda bulanan misafirlere keyifli anlar yaşatarak programa renk kattı.
Veda programı, çekilen toplu hatıra fotoğrafı ile ölümsüzleştirildi. Program sonunda Kaymakam Mustafa Arslanşahin, tüm davetlilerle tek tek tokalaşarak helallik istedi ve vedalaştı.

