Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya

Andırınlı Öğrencilere Gaziantepli İş İnsanından Anlamlı Destek: 205 Çocuğa Ayakkabı Yardımı

Kahramanmaraş’ın Andırın ilçesinde, ihtiyaç sahibi öğrencilerin yüzünü güldüren anlamlı bir sosyal sorumluluk projesine imza atıldı.

Kahramanmaraş’ın Andırın ilçesinde, ihtiyaç sahibi öğrencilerin yüzünü güldüren anlamlı bir

Kahramanmaraş Andırınlılar Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği* ile Gaziantepli hayırsever bir iş insanının ortaklaşa yürüttüğü çalışma kapsamında, ilçede eğitim gören ihtiyaç sahibi çocuklara ulaştırılmak üzere *205 çift spor ayakkabısı* İlçe Milli Eğitim Müdürlüğüne teslim edildi.

Ayakkabıların teslimi, Andırın Şehit Yasin Höbek Yatılı Bölge Ortaokulu önünde gerçekleştirildi. Dernek yetkilileri, toplumsal dayanışma ve paylaşma ruhunun güçlenmesi adına bu ve benzeri sosyal projelerin artarak devam edeceğini vurguladı.

“Çocuklarımızın Yanında Olmaya Devam Edeceğiz”

Projenin hayata geçirilmesinin ardından açıklamalarda bulunan *Kahramanmaraş Andırınlılar Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği Başkanı Adem Kundakçı*, çocukların geleceğimiz olduğunu belirterek şunları söyledi:

> “Geleceğimizin teminatı olan çocuklarımızın her alanda yanlarında olmaya devam edeceğiz. Onların eğitim hayatına ufak da olsa bir katkı sunabilmek, yüzlerindeki tebessüme ortak olabilmek bizler için en büyük mutluluktur.”

Kundakçı’dan Teşekkür

Başkan Kundakçı, organizasyonun başarıyla tamamlanmasında emeği geçen tüm isimlere teşekkür ederek sözlerini şöyle sürdürdü:

“Bu anlamlı çalışmada emeği geçen başta Gaziantepli hayır sahibi abimiz olmak üzere; Andırın İlçe Milli Eğitim Şube Müdürü *Adem Temiz* beyefendiye, Şehit Hakan Duygal Huzurevi Müdür Yardımcısı *Nebi Bülbül* beyefendiye, Derneğimiz Yönetim Kurulu Üyesi *Selçuk Er* beyefendiye, Şehit Yasin Höbek Yatılı Bölge Okulu Müdürü *Yılmaz Dobur* beyefendiye, okul müdür yardımcılarımıza ve tüm okul çalışanlarına şükranlarımı sunuyorum. Emeği geçen herkesten Allah razı olsun.” dedi.