Kahramanmaraş’ın Andırın ilçesinde yer alan Mehmet Akif Ersoy İlkokulu ve Mehmet Ali Zengin Anaokulu’nda karne dağıtım programı düzenlendi. Renkli ve coşkulu anlara sahne olan programlara ilçe protokolü, daire amirleri, öğretmenler, öğrenciler ve çok sayıda veli katılım sağladı.
Protokol Üyelerinden Öğrencilere Tebrik
Öğrencilerin heyecanına ortak olan Andırın Kaymakamı Mustafa Arslanşahin, Belediye Başkanı Ahmet Sinan Gökşen, İlçe Jandarma Komutanı Kıdemli Üsteğmen Remzi Aslan, İlçe Emniyet Amiri V. Ahmet Küçükduran ve İlçe Milli Eğitim Müdürü Aykut Türkmen okul bahçesinde öğrencilere karnelerini ve başarı belgelerini takdim etti.
“İyi Tatiller” Dileği
Karne dağıtımının ardından bir süre öğrenciler ve velilerle sohbet eden protokol üyeleri, çocukları gayretlerinden dolayı tebrik etti. Eğitim hayatlarında başarılar dileyen protokol mensupları, tüm öğrenci ve öğretmenlere sağlıklı, mutlu ve verimli bir yaz tatili geçirmeleri temennisinde bulundu.
Karne sevincini aileleriyle paylaşan çocukların mutluluğu ise gözlerinden okundu. Program, günün anısına çekilen hatıra fotoğraflarıyla sona erdi.

