Nesine 2.Lig Kırmızı Grup’ta play-off yarı finalinde Mardin 1969 Spor’a penaltı atışlarında elenen Kahramanmaraş İstiklalspor’da yeni sezon belirsizliği sürüyor.
İstiklalspor Kulübü Başkanı Ahmet Gaffar Akarca; 20 Mayıs Çarşamba günü saat 17.00’de basın toplantısı düzenleyecek.
Kulüpten yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi:
“AKEDAŞ Kahramanmaraş İstiklal Spor Kulübü Başkanımız Sayın Ahmet Gaffar Akarca, kulübümüzün mevcut gündemine ilişkin değerlendirmelerde bulunmak, kamuoyunu bilgilendirmek ve önümüzdeki sürece dair açıklamalarda bulunmak üzere Çarşamba günü bir basın toplantısı gerçekleştirecektir. Gerçekleştirilecek toplantıda kulübümüzün sportif, kurumsal ve organizasyonel süreçlerine ilişkin önemli konular ele alınacak olup, kamuoyunun doğru ve sağlıklı şekilde bilgilendirilmesi amacıyla gerekli açıklamalar yapılacaktır.”
DEDİKODULAR SON BULACAK MI?
Son zamanlarda İstiklalspor için ortaya atılan birçok iddia gündemdeki yerini koruyor.
Başkan Akarca’nın, sezon başında takıma katılan Alparslan Öztürk, bağış kampanyasında kaç para toplandığı, Fenerbahçe’nin haciz göndermesi, Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkanı Fırat Görgel ile görüşmesi ve yeni sezonda yola devam edilip edilmeyeceği konularına açıklık getirip getirmeyeceği merak edilmeye başlandı.
