Andırın Belediyesi tarafından Muharrem ayı dolayısıyla Kışla Bahçesinde Cuma namazı sonrası vatandaşlara Aşure ikramı yapıldı.
Geleneksel aşure ikramına Andırın Belediye Başkanı Ahmet Sinan Gökşen, siyasi parti ilçe başkanları, kurum amirleri, STK temsilcileri ve binlerce vatandaş katıldı.
Kışla bahçesinde kurulan stantlarda, Andırın Belediye Başkanı Ahmet Sinan Gökşen, Sakarya Uygulamalı Bilimler Üniversitesi Rektörü hemşehrimiz Prof.Dr. Mehmet Sarıbıyık ve siyasi parti temsilcileri tarafından aşure dağıtımı yapıldı.
Muharrem ayının önemini vurgulayan Başkan Gökşen, mübarek ayın birlik ve beraberliğe vesile olmasını dileyerek şunları söyledi. “Geleneksel Aşure ikramımızı Siyasi Partilerimizin ilçe Başkanları, kurum amirleri ve STK Temsilcileri ile binlerce vatandaşımızın katılımıyla Kışla Bahçesinde gerçekleştirdik. Tüm esnaflarımızın işyerlerine personellerimiz ile dağıtımını yaparak aşure ikramında bulunduk. Birlik, beraberlik, hoşgörü, kardeşlik ve dayanışmayı sembolize eden Aşure Gününün ve Muharrem ayının; ülkemiz ve tüm insanlık için, sağlığa, huzura, mutluluğa vesile olmasını yüce Allah’tan niyaz ederim” dedi.


