Zonguldak’ta 17 Mayıs 2010’da grizu patlamasında 30 madencinin hayatını kaybettiği facianın 14. yıl dönümünde anma töreni düzenlendi. TTK Karadon Müessese Müdürlüğü’ne ait Karadon Yeni Servis Kuyusu’nda gerçekleşen patlamada 2 mühendis ve 28 işçi yaşamını yitirdi. Törene TTK Genel Müdürü, GMİS Genel Başkanı ve maden işçileri katıldı. Anma töreninde dualar okundu, maden işçilerine gül suyu ve mevlit şekeri ikram edildi. GMİS Genel Başkanı Hakan Yeşil, yaşanan kazaların ardından derin madenciliğin kamu eliyle yapılması gerektiğini vurgulayarak, tekrar bir bedel ödemek istemediklerini belirtti.
Zonguldak’ta Madencilik Faciası Kurbanları Unutulmadı
