Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya

ORMAN BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ LOJMANLARI ALEV TOPUNA DÖNDÜ

Geçtiğimiz günlerde Yeni Hizmet Binasına taşınan Kahramanmaraş Orman Bölge Müdürlüğü’nün

Geçtiğimiz günlerde Yeni Hizmet Binasına taşınan Kahramanmaraş Orman Bölge Müdürlüğü’nün yeni hizmet binası ve lojmanlarında yangın çıktı.

Kahramanmaraş Onikişubat İlçesi Vadi Mahallesinde bulunan Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Avşar Kampüsü civarında yer alan ve kısa süre sönce tamamlanan Orman Bölge Müdürlüğü Hizmet Binası ile lojmanlarında henüz belirlenemeyen bir nedenle yangın çıktı. Olay yerine sevk edilen çok sayıda itfaiye ve orman ekibi, alevleri kontrol altına almak için yoğun çaba gösteriyor.

Yangın söndürme helikopterleri de havadan müdahaleye destek veriyor. Bölgeden yükselen yoğun duman kentin birçok noktasından görülürken, ekipler yangının çevredeki yapılara sıçramaması için çalışmalarını sürdürüyor. Yangının çıkış nedenine ilişkin inceleme başlatıldığı öğrenildi.

orman Bolge Mudurlugu Lojmanlari

IMG WA