Kipaş İstiklal Basketbol , Türkiye Basketbol 1. Ligi Play-Off çeyrek final ilk maçında Gaziantep Basketbol’a konuk oldu.
Karataş Şahinbey Spor Salonu’nda oynanan mücadelenin ilk 2 periyodunda oyun özelliğiydi.
3.Periyotta kontrol eline alan temsilcimiz, rakibine üstünlük sağladı.
Son periyotta da oyunu bırakan Kipaş İstiklal Basketbol, Gaziantep Basketbol’u 82-77 mağlup etti ve seride 1-0 öne geçti.
Seride Üstünlük İstiklal Basketbol’a geçti.
İkinci maç ise 3 Mayıs Pazar günü saat 14.00’te Kahramanmaraş Merkez Spor Salonu’nda oynanacak.
