Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya

Kahramanmaraşspor Kenetlendi: Büyükşehir’den Kritik Maç Öncesi Moral Deposu!

TFF 3. Lig 2. Grup’ta kalma mücadelesi veren Kahramanmaraşspor, Erciyes 38 FK maçı öncesinde Büyükşehir Belediyesi’nin düzenlediği moral yemeğinde bir araya geldi. Şehir, “Kırmızı-Beyaz” dedi.

TFF 3. Lig 2. Grup’ta kalma mücadelesi veren Kahramanmaraşspor, Erciyes

Ligin bitimine sadece 2 hafta kala kümede kalma savaşı kızışırken, Kahramanmaraşspor son haftalardaki müthiş form grafiğini sürdürmek istiyor. Son 5 maçta topladığı 11 puanla dikkatleri üzerine çeken temsilcimiz, 12 Nisan Pazar günü sahasında oynayacağı Erciyes 38 FK maçı öncesi moral depoladı.

Şehir Tek Yürek: “Sırtınızda Şehrin Emaneti Var”

Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi tarafından organize edilen moral yemeğinde, teknik heyet ve futbolcularla bir araya gelindi. Yemekte yapılan konuşmalarda, Kahramanmaraşspor’un bu şehir için sadece bir spor kulübü değil, bir kimlik ve moral kaynağı olduğu vurgulandı. Futbolculara, sahada verecekleri mücadelenin tüm şehri sevince boğacağı hatırlatılarak tam destek sözü verildi.

Hedef: Batıpark’ta 3 Puan!

31 puanla 12’nci sırada yer alan ve ateş hattından uzaklaşmak isteyen Kırmızı-Beyazlılar için Erciyes 38 FK karşılaşması “final” niteliği taşıyor. 12 Nisan Pazar günü saat 14.00’te Batıpark Adem Şahan Futbol Sahası’nda oynanacak mücadelede tek hedef galibiyet.

Kritik Virajda 4 Takım Düşecek

Toplamda 4 takımın veda edeceği zorlu grupta, Kahramanmaraşspor yakaladığı bu ivmeyi Erciyes karşısında da sürdürerek ligde kalma yolunda dev bir adım atmayı planlıyor. Yönetim ve teknik heyet, tüm taraftarları Pazar günü Batıpark’ı bayram yerine çevirmeye davet etti.

Kahramanmaraşspor Kenetlendi: Büyükşehir’den Kritik Maç Öncesi Moral Deposu! Kahramanmaraşspor Kenetlendi: Büyükşehir’den Kritik Maç Öncesi Moral Deposu!