Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya

İstanbul’da Özel Halk Otobüsü Sahiplerinden Eylem Talebi

Özel Halk Otobüsü sahipleri, İstanbul Büyükşehir Belediyesi’nin ödemeleri konusunda sıkıntı

Özel Halk Otobüsü sahipleri, İstanbul Büyükşehir Belediyesi’nin ödemeleri konusunda sıkıntı yaşadıklarını belirterek eylem yaptı. Grup adına konuşan Erhan Güneş, beş yıldır süregelen ödeme problemlerinin artık çözülmesini talep ettiklerini ifade etti. İBB yetkilileri ile yapılan görüşmede 3 bin 41 araç sahibine toplamda bir milyon 200 bin lira ödeme yapılacağı kararlaştırıldı. Eylemin ardından Erhan Güneş, yapılan görüşmeler sonucunda belirli ödemelerin yapılacağını ve İETT Genel Müdürlüğü ile yaşanan problemlerin çözümü için ilerleyen günlerde tekrar görüşmeler yapılacağını duyurdu.