Kışla Bahçesi Çocuk Sesleriyle Şenlendi

Kahramanmaraş'ın huzurlu ilçesi Andırın'da, eğitim-öğretim yılının sona ermesiyle birlikte karne alan öğrenciler için Andırın Belediyesi tarafından büyük bir "Karne Şenliği" düzenlendi.

Kışla Bahçesi Çocuk Sesleriyle Şenlendi

İlçenin gözbebeği mekanlarından biri olan Kışla Bahçesi, bu özel etkinlikte çocuk sesleriyle yankılandı. Şenlik, çocukların yoğun okul temposunun ardından doyasıya eğlenmeleri ve güzel bir tatil başlangıcı yapmaları amacıyla organize edildi.

Renkli ve Eğlenceli Oyunlarla Dolu Bir Gün

Kışla Bahçesi, Andırın Belediyesi ekipleri tarafından özenle hazırlandı. Şenlik alanına kurulan şişme oyun parkurları, yüz boyama standları çocukların büyük ilgisini çekti. Gün boyunca devam eden etkinliklerde, çocuklar bir birinden güzel oyunlarla doyasıya eğlendiler. Modern şişme oyun parkurlarında zıplayan ve kayan çocukların neşesi görülmeye değerdi. Alandaki pamuk şeker, popkorn, balon ve patlamış mısır ikramları da çocukların mutluluğunu ikiye katladı.

Çocukların Gözlerindeki Mutluluk Görülmeye Değerdi

Eğlencenin doruğa ulaştığı anlarda, çocukların yüzlerindeki kocaman gülümsemeler ve gözlerindeki o saf mutluluk görülmeye değerdi. Okul stresini geride bırakan minikler, arkadaşlarıyla birlikte oyunlar oynayıp dans ederek tatilin keyfini çıkardılar. Kışla Bahçesi, adeta bir bayram yerine dönüştü. Veliler de çocuklarının bu mutlu anlarına tanıklık ederek, onların sevinçlerine ortak oldular.

Veli ve Çocuklardan Belediye Başkanı Gökşen’e Teşekkür

Bu anlamlı ve eğlenceli etkinlikten dolayı memnuniyetlerini dile getiren veliler ve çocuklar, Andırın Belediye Başkanı Sayın Ahmet Sinan Gökşen’e ve belediye çalışanlarına teşekkür ettiler. Veliler, çocukları için böyle güzel bir organizasyon düzenleyen Başkan Gökşen’e, “Çocuklarımız karne heyecanını bu şenlikle taçlandırdılar. Çok eğlendiler ve mutlu oldular. Belediye Başkanımıza bu anlamlı etkinlik için çok teşekkür ederiz,” dediler.

Andırın Belediyesi Çocukların Yanında Olmaya Devam Edecek

Andırın Belediye Başkanı Ahmet Sinan Gökşen de şenlik alanını ziyaret ederek, çocukların mutluluğuna ortak oldu. Başkan Gökşen, yaptığı açıklamada, “Çocuklarımız bizim geleceğimizdir. Onların yüzündeki bir tebessüm, bizim için her şeye değer. Karne heyecanı yaşayan tüm öğrencilerimizi tebrik ediyorum. Onların bu mutlu gününde yanlarında olmak ve doyasıya eğlenmelerini sağlamak için bu şenliği düzenledik. Andırın Belediyesi olarak, çocuklarımızın gelişimi ve mutluluğu için her zaman yanlarında olmaya devam edeceğiz,” ifadelerini kullandı.

Exit mobile version