Büyükşehir Belediyesi’nin Andırın’a kazandırdığı son model halk otobüsü, ilçede yıllardır süren ulaşım mağduriyetine son verdi. İlçeye kazandırılan Bu Ulaşım Ağı doğrultusunda Büyükşehir Belediye Başkanı Fırat Görgel’in bu hamlesi, hem öğrencilerin hem de ilçe halkının yüzünü güldürdü.
Sabah 7’den Akşam 7’ye Kesintisiz Konfor
Kaleler Şehri olarak adlandırılan Andırın’da toplu taşımadaki yoğunluğu bitiren modern halk otobüsü, Tecrübeli kaptanlar Oğuz Yılmaz ve Rıdvan Kürtül’ün sorumluluğunda adeta İlçede mekik dokuyor. Sabah saat 07.00’de kontak açan kaptanlar akşam 19.00’a kadar ilçenin en kritik noktaları arasında kesintisiz köprü oluyor.
Andırın İlçesinde Yeni Otobüsün Ring Hattı:
Devlet Hastanesi
Yatılı Bölge Ortaokulu
Çarşı Merkez
Kesik Mahallesi
Meslek Yüksekokulu
“Bir Otobüs Yetmiyordu, Bu Hizmet İlaç Gibi Geldi”
Özellikle hastane ve okul yolundaki yoğunluktan şikayetçi olan Andırınlılar, Yaz aylarının gelmesi ile birlikte yaylacılar ve öğrenciler ilçede yeni otobüsün hizmete girmesiyle rahat bir nefes aldılar. İlçeye kazandırılan ve ulaşımda konforlu bir hayat sürdürmeye başlayan bu büyük hizmet, vatandaşlar tarafından büyük bir memnuniyetle karşılandı.
Ulaşımdaki Konforu ve kesintisiz hizmete ulaşan Andırın sakinleri ve öğrenciler memnuniyetlerini şu sözlerle ifade ettiler; “Daha önce ilçemizde Sefer yapan sadece tek bir otobüs vardı ve yetersiz kalıyordu, büyük sıkıntı yaşıyorduk. Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkanımnız Fırat Görgel sesimizi duydu ve bu son model aracı güzel ilçemize kazandırdı. Artık yolculuklarımız çok daha konforlu ve düzenli. Bu Ulaşım hamlesinden dolayı bizleri konfor ve kesintisiz ulaşıma eriştiren Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkanı Fırat Görgel’e çok teşekkür ediyoruz, Allah kendisinden razı olsun” ifadelerini kullandılar.

