Eğitim-öğretim yılının sona ermesiyle birlikte, Kahramanmaraş’ta yaşayan binlerce vatandaş memleketlerine ya da tatil beldelerine gitmek üzere yola koyuldu. Şehirlerarası otobüs terminalinde adım atacak yer kalmadı.
Otogarda “Yaz Tatili” Yoğunluğu
Yarın (Cuma) okullarda son zilin çalması ve karnelerin dağıtılmasıyla birlikte yaklaşık 3 aylık yaz tatili dönemi resmen başlıyor. Kahramanmaraş’ta bu heyecan günler öncesinden otogara ve yollara yansıdı. Memleketine gitmek isteyen üniversite öğrencileri, yaz tatilini akrabalarının yanında geçirecek olan aileler ve tatil planı yapan vatandaşlar Kahramanmaraş Şehirlerarası Otobüs Terminali’ne akın etti.
Firmalar Ek Seferler Koydu
Yaşanan yoğunluk nedeniyle otobüs firmaları biletlerin günler öncesinden tükendiğini belirtti. Vatandaşların mağdur olmaması adına birçok firma ek seferler koyarak yoğunluğu eritmeye çalışıyor.

