Kahramanmaraş’ta Kurumlar Arası Voleybol Turnuvası Başladı

Kahramanmaraş Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü tarafından ’Gelin Spor’da Buluşalım’ teması adı altında Kamu Kurumlar arası Voleybol turnuvası büyük bir coşku ile başladı. Kamu kurumlarından katılan takımlar, dostluk, dayanışma ve fair play ruhu içinde kıyasıya mücadele ediyor. Açılış maçlarında sergilenen performanslar, turnuvanın yüksek tempoda geçeceğinin sinyallerini verirken, tribünlerde yer alan mesai arkadaşları da takımlarına büyük […]

dade db b aefc
Kahramanmaraş Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü tarafından ’Gelin Spor’da Buluşalım’ teması adı altında Kamu Kurumlar arası Voleybol turnuvası büyük bir coşku ile başladı.
Kamu kurumlarından katılan takımlar, dostluk, dayanışma ve fair play ruhu içinde kıyasıya mücadele ediyor.
Açılış maçlarında sergilenen performanslar, turnuvanın yüksek tempoda geçeceğinin sinyallerini verirken, tribünlerde yer alan mesai arkadaşları da takımlarına büyük destek veriyorlar.
Bu yıl üçüncüsü düzenlenen Voleybol turnuvasında ilk maçlar sonunda Andırın Kaymakamlığı, Kahramanmaraş Gençlik Spor’u 2-0 mağlup ederek turnuvaya iyi bir başlangıç yaptı.
  Kahramanmaraş Gençlik ve Spor İl Müdürlüğünden yapılan açıklamada; kamu çalışanlarının birbirleri ile kaynaşmalarını sağlamak, kurumlar arası iş birliğini artırmak, insanların beden ve ruhen sağlıklı olmalarını sağlamak, spor yapma alışkanlığını kazandırmak amacında olan Kamu Spor Oyunları 29 Eylül – 19 Ekim tarihleri arasında oynanacak.
  Yapılan turnuva  sonunda illerinde başarılı olan takımlar önce bölge finallerine, ardından da Türkiye finallerine katılım sağlayacakları belirtildi.
  Voleybol turnuvası, önümüzdeki günlerde yapılacak karşılaşmalarla devam edecek ve dereceye giren takımlar ödüllerini düzenlenecek törenle alacak.

Exit mobile version