Kahramanmaraş Emniyet Müdürlüğü ekipleri, 11-18 Mayıs 2026 tarihleri arasında göçmen kaçakçılığıyla mücadele kapsamında kent genelinde yoğun denetim gerçekleştirdi.
Yapılan uygulamalarda toplam 157 araç denetlenirken, 2 bin 37 şahsın sorgulaması yapıldı. Çalışmalar kapsamında çeşitli suçlardan aranan 2 kişinin yakalandığı bildirildi.
Denetimler sırasında 10 kişinin ise Geri Gönderme Merkezi’ne (GÖKSEM) teslim edildiği öğrenildi.
Emniyet Müdürlüğü’nden yapılan açıklamada, düzensiz göç ve göçmen kaçakçılığıyla mücadele çalışmalarının kararlılıkla sürdürüleceği vurgulandı.

