Kahramanmaraş’ta göçmen kaçakçılığına geçit yok: 2 kişi yakalandı

Kahramanmaraş Emniyet Müdürlüğü’nün son bir haftada gerçekleştirdiği göçmen kaçakçılığıyla mücadele çalışmalarında 2 aranan şahıs yakalanırken, binlerce kişi de sorgulandı.

Kahramanmaraş’ta göçmen kaçakçılığına geçit yok: 2 kişi yakalandı

Kahramanmaraş Emniyet Müdürlüğü ekipleri, 11-18 Mayıs 2026 tarihleri arasında göçmen kaçakçılığıyla mücadele kapsamında kent genelinde yoğun denetim gerçekleştirdi.

Yapılan uygulamalarda toplam 157 araç denetlenirken, 2 bin 37 şahsın sorgulaması yapıldı. Çalışmalar kapsamında çeşitli suçlardan aranan 2 kişinin yakalandığı bildirildi.

Denetimler sırasında 10 kişinin ise Geri Gönderme Merkezi’ne (GÖKSEM) teslim edildiği öğrenildi.

Emniyet Müdürlüğü’nden yapılan açıklamada, düzensiz göç ve göçmen kaçakçılığıyla mücadele çalışmalarının kararlılıkla sürdürüleceği vurgulandı.

 

Exit mobile version