Kahramanmaraşlılar Kırklareli’nde iftarda buluştu

Kırklareli Kahramanmaraşlılar Derneği, 23 Mart 2025 tarihinde BOTAŞ Trakya İşletme Müdürlüğü Lokalinde düzenlediği geleneksel iftar programında bir araya geldi.

27042

Dernek Başkanı Mustafa Güçlü, etkinlikte yaptığı konuşmada, Kırklareli Kahramanmaraşlılar Derneği’nin toplumsal dayanışmayı güçlendirmek amacıyla düzenlediği programın önemine vurgu yaptı.

photo-2025-03-24-13-23-02.jpg
Güçlü, ayrıca; katılımlarından dolayı Kırklareli Valisi Uğur Turan’a, İdare Mahkemesi Başkanı İbrahim Doğan’a, İl Emniyet Müdürü Sinan Çamuroğlu’na, çeşitli kurum müdürlerine, Erdem Karakoç Bey’e ve tüm sivil toplum kuruluşlarına teşekkürlerini iletti.
Başkan Güçlü, programa katılan tüm hemşerilerine de teşekkür ederek, birlik ve beraberlik mesajı verdi.
Programa katılım sağlayan davetliler ise, dernek yönetimine teşekkür etti.

Exit mobile version