
FEDAKÂRLIK VE SORUMLULUKLA ÇALIŞAN GİZLİ KAHRAMANLARA TEŞEKKÜR
Öte yandan okul yönetimi, mezuniyet töreni dolayısıyla yaptığı paylaşımda eğitim ve öğretim yılı boyunca özveriyle çalışan Okul Aile Birliği üyelerine teşekkür etti. Paylaşımda şu sözlere yer verildi: “2025-2026 Eğitim ve Öğretim Yılı boyunca okulumuza göstermiş oldukları özverili çalışmalar, gönüllü katkılar ve eğitim-öğretim altyapımızı daha da güçlendirmek adına ortaya koydukları değerli emekler için başta Okul Aile Birliği Başkanımız Özlem Gezer Ege olmak üzere, Yönetim Kurulu üyelerimiz Saniye Topçu, Sibel Doğan, Özge Kaymak ve Özlem Ünal’a, ayrıca destek veren tüm velilerimize teşekkür ediyoruz. Öğrencilerimizin daha nitelikli imkânlarla eğitim alabilmesi için yıl boyunca büyük bir fedakârlık ve sorumluluk anlayışıyla çalışan Okul Aile Birliğimiz, Kabataş Erkek Lisesi ailesinin en güçlü paydaşlarından biri olmuştur. Okulumuza sundukları katkılar, destekleri ve samimi iş birlikleri için kendilerine şükranlarımızı sunuyor; emeklerinin öğrencilerimizin başarı yolculuğunda kalıcı izler bırakacağına yürekten inanıyoruz. Kabataş ailesi adına kendilerine teşekkür ediyor, sağlık ve mutluluk diliyoruz.” KAYNAK : MUZAFFER SALİH /HABER İSTANBUL

