İYİ Parti Kahramanmaraş’ta flaş bir gelişme yaşandı. İYİ Parti Onikişubat İlçe Başkanı Hüseyin Gürbak, yaptığı açıklamayla görevden alındıklarını duyurdu.
Açıklamada şu ifadelere yer verildi:
“Genel merkezimizin takdirleriyle ilçe yönetim kurulumuzla birlikte görevden alınmış bulunmaktayız. Kurulduğu günden bu yana mensubu olmaktan büyük bir onur duyduğum İYİ PARTİ ailesinde bu görevden alınmanın nedenini niçinini sorgulamadan ülkemin ve milletimin gerçekten İYİ partiye ihtiyacı olduğundan hareketle ve geleceğimizi düşünerek hizmet etmeye devam edeceğim. Kırk yıla yaklaşan siyasi hayatımda kimsenin adamı olmadan sadece partime hizmet etme düsturu ile yaşadım, böylede yaşamaya devam edeceğim. Şunu net bir şekilde ifade etmeden de geçmeyeceğim; Benim parti içerisindeki varlığımı ve ileride oluşabilecek adaylıklarımı korkulu rüya olarak görenler bundan böyle karabasan olarak göreceklerdir. Siyasetin yeniden içinde aktif olarak görev almama sebep olan önceki dönem il başkanımız Süleyman Tekerek başta olmak üzere gerek il teşkilat başkanı olarak, gerekse Onikişubat ilçe başkanı olarak görev yaptığım dönemde desteklerini esirgemeyen ailem ve tüm dava ve yol arkadaşlarıma, yönetim kurulu üyelerimize, danışmanlarımıza sonsuz minnet ve şükran duygularımı sunuyorum.”

