Belirsizliklerin had safhada olduğu Kahramanmaraş İstiklalspor’da bir ayrılık daha yaşandı.
2 yıldır İstiklalspor forması giyen Alihan Tunçer, dün akşam sosyal medya hesaplarında yaptığı paylaşımla takımdan ayrıldığı kamuoyuna duyurdu.
Tunçer, paylaşımında şu ifadeleri kullandı:
“Bu arma altında ter döktüğüm, sevinçler yaşadığım, zor günlerde mücadele ettiğim, unutulmaz anlar biriktirdiğim her şey için sonsuz minnettarım.
Bana inanan destek olan yanımda olan tüm yönetici, teknik ekip, takım arkadaşlarım ve kulüp personeline teşekkür ederim. Sahaya çıktığımız her maçta, her stadyumda yanımızda olup desteğini sonuna kadar hissettiren büyük taraftarımıza teşekkürler. İki yıl boyunca çok üzdük, çok üzüldük. Bu süreçte her fırsatta bizi ayağa kaldıran başkanımız Sn. Ahmet Gaffar Akarca’ya kendi adıma ayrı teşekkür etmek istiyorum.
Bu şehir yaşadığı acılara rağmen ayağa kalkmayı başardı. İnanıyorum ki çok daha iyi yerlere gelecektir.
Bu iki yıl boyunca spora ve futbol takımına olan desteklerinden dolayı belediye başkanımız Sn. Fırat Görgel’e teşekkürler.
Son olarak; HAKKINIZI HELAL EDİN”

