Kahramanmaraş, yeni bir camiinin hizmete kazandırılmasını mutluluğunu yaşıyor.
Onikişubat ilçesine bağlı Hartlap Mahallesi 4’üncü camisi kavuşuyor.
cemaatiyle buluşmaya hazırlanan Sıhhiye Mehmet-Ümmehani Özbalıkçıoğlu Camii, 26 Haziran Cuma günü düzenlenecek olan programla kapılarını cemaate açacak.
Onikişubat İlçe Müftülüğü, açılış törenine tüm halkı davet etti.
Açılış programı saat 11:30’da başlayacak ve cami, Cuma namazına müteakip kılınacak ilk namazla birlikte resmen hizmete sunulacak.
Müftülükten yapılan açıklamada; açılış merasiminin ardından törene katılan misafirlere yemek ikramında bulunulacağı bildirildi. Müftülükten yapılan davet notunda, “Camimizin açılışına teşriflerinizi bekleriz. Dualarınızı ve katılımlarınızı bekleriz” ifadelerine yer verildi.

