Andırın Belediyesi ile Orman İşletme Müdürlüğü arasındaki bağları güçlendirmeyi hedefleyen ziyaret, samimi bir sohbet ortamında gerçekleşti. Ziyarette, ilçenin doğasını korumak ve geliştirmek adına yapılacak ortak çalışmalar ele alındı.
“İş Birliği ve Dayanışma Büyük Önem Taşıyor”
İlçenin eşsiz orman varlığına dikkat çeken Belediye Başkanı Ahmet Sinan Gökşen, kurumlar arası uyumun önemini şu sözlerle vurguladı:
“Doğası ve ormanlarıyla öne çıkan ilçemizde, kurumlarımız arasındaki iş birliği ve dayanışmanın büyük önem taşıdığına inanıyoruz. Yeni görevinde kendisine başarılar diliyor, ilçemiz adına hayırlı hizmetlere vesile olmasını temenni ediyorum.”
Müdür Şahanoğlu’ndan Teşekkür
Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Andırın Orman İşletme Müdürü İbrahim Şahanoğlu ise Belediye Başkanı Ahmet Sinan Gökşen’e nazik ziyareti ve iyi dilekleri için teşekkür etti. Şahanoğlu, Andırın’ın yeşil dokusunu ve zengin orman kaynaklarını korumak için yerel yönetimle her zaman iş birliği içinde çalışmaktan mutluluk duyacaklarını ifade etti.
Görüşme, günün anısına çekilen hatıra fotoğrafı ile sona erdi.

