BAŞKAN ÇENET: “KURTULUŞ COŞKUSUNU SPORLA TAÇLANDIRACAĞIZ”

OSMANİYE 21 ARALIK’TA YARI MARATON COŞKUSUNA HAZIRLANIYOR

thumbnail OSMANIYE EN UZUN GECENIN YASANACAGI ARALIK’TA KOSMAYA HAZIRLANIYOR ()

Osmaniye Belediyesi’nin ev sahipliğinde bu yıl ilk kez düzenlenecek olan “Osmaniye Belediyesi Yarı Maratonu”, 21 Aralık’ta spor tutkunlarını buluşturacak. Türkiye Atletizm Federasyonu’nun desteğiyle organize edilen maratonda, 21K, 10K ve 3K parkurlarında yüzlerce sporcu kıyasıya mücadele edecek.

En uzun gecenin yaşanacağı 21 Aralık’ta koşulacak maratonla, Osmaniye’nin kurtuluş coşkusunun sporun birleştirici gücüyle pekiştirileceğini belirten Osmaniye Belediye Başkanı İbrahim Çenet, tüm vatandaşları etkinliğe davet etti.

Başkan Çenet yaptığı açıklamada, “Osmaniye’nin kurtuluş ruhunu, sporseverlerin enerjisiyle buluşturmak istiyoruz. Bu anlamlı günde şehrimizin dört bir yanından, hatta farklı illerden gelen misafirlerimizle birlikte büyük bir coşku yaşayacağız. Herkesi bu heyecana ortak olmaya davet ediyorum,” dedi.

Yarı Maraton, Osmaniye’nin doğal ve tarihi güzelliklerini kapsayan parkurlarda gerçekleştirilecek. Katılımcılar hem spor yapmanın hem de Osmaniye’nin eşsiz atmosferini yaşamanın keyfini çıkaracak.

Etkinlikte dereceye giren sporculara ödüller verilecek, gün boyunca şehir merkezinde çeşitli sosyal ve kültürel etkinlikler düzenlenecek.

Exit mobile version