Andırın’da Sevilen Sima Ömer Kayıran Emekli Oldu

1986 Yılında Elbistan Vergi Dairesinde göreve başlayan Ömer Kayıran, 40 yıldır da Andırın İlçesi Malmüdürlüğü’nde özel yetkili yoklama memuru olarak çalışan ve daha sonra Gelir Servisi Şefi olarak görev yapmakta iken emekliye ayrıldı.

WhatsApp Image 2025 05 26 at 16.26.38

Yaklaşık 42 yıllık memuriyet hayatında ilçemize hizmet etmekten onur duyduğunu belirten ilçemizin sevilen simalarından Kayıran, şunları belirtti. “Emekliye ayrılmamın ardından aktif siyasetime Milliyetçi Hareket Partisi’nde devam edeceğim. Memuriyet hayatımda tüm vatandaşlarımıza ve esnaflarımıza haklarını helal etmelerini, benim de bir hakkım geçtiyse ben helal ediyorum. Bundan sonraki hayatımda da vatandaşlarımızın ve ilçemizin hizmetinde olacağım” dedi.

Bizlerde Andırın Postası olarak ilçemize yapmış olduğu hizmetlerden dolayı Ömer Kayıran’a teşekkür ediyor, emeklilik hayatında da sağlık ve mutluluklar diliyoruz.

Exit mobile version