Andırın’a dev altyapı yatırım!

Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi, Andırın’a 2025 yılında altyapı için gerçekleştirdiği yatırımın bedelini açıkladı.

Andırın’a dev altyapı yatırım!

Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi, kent genelinde altyapı ve üstyapı da yatırımlarını sürdürüyor.

Kahramanmaraş Su ve Kanalizasyon İdaresi Genel Müdürlüğü (KASKİ) sosyal medyadan yaptığı paylaşımla Andırın’a yapılan yatırımı açıkladı.

KASKİ, Andırın ilçesine 2025 yılı için 530 milyon TL’lik altyapı yatırımında bulunduklarını duyurdu.

Paylaşımda şu ifadelere yer verildi:

“Andırın’ın geleceğine yapılan her yatırım, yarınlara bırakılan güçlü bir altyapı hikâyesidir.

2025 yılı içerisinde Andırın’a kazandırılan 530 milyon TL’lik altyapı yatırımıyla; içmesuyu, kanalizasyon ve yağmursuyu hatlarında önemli çalışmalar hayata geçiriyoruz.

Bugünü güçlendirirken, yarının ihtiyaçlarını da düşünüyor; şehrimizin her noktasında olduğu gibi Andırın’da da kalıcı hizmet üretmeye devam ediyoruz.”

Exit mobile version